18 Haziran 2010 Cuma

BEBEĞİM e

Günaydın herkese .Buyazımda kendimle dertleşeceğim okuyan olursa onlarıda ortak edeceğim ,bu yaşanmış ve yaşanılan şeyler .İki evlat yetiştirmeye çalıştım kendime göre doğru kararlar verdimi düşündüm başkalarına göre belki yanlışlarım vardı.şimdi dönüp baktığımda bir çok hatalarımı görüyorum şunu şöyle yapmasaydım da şöyle olmazdı gibi..kimbilir belki daha farklımı olurdu acaba .Büyükler diyorki alın yazısı kader çizgisini kimse değiştiremez ,olacaksa olur yaşanılacak birşeyler varsa yaşanılır doğacak varsa her şartta doğar ,ölecek varsa isterse yatağında ,yada hastanede ölür bir sebep mutlaka vardır.

Oğlumda çok hayallerim vardı ama o yolunu farklı seçti,bazen çok kızıyorum hak ettiği bu muydu diye onun hak ettiği belkide oydu ama ya bizim hak ettiğimiz ,sakın yanlış anlamayın oğlum çalışan evine bağlı saygılı bir çocuk ama daha rahat etmesini daha iyi yerlerde olmasını isterdim çocuğuna daha iyi şartlarda hayat kurmasını kendi yuvaları olmasını.Yinede çok şükür sağlıklı iyi bir evladım dünya tatlısı ve cadısı kocaman gözlü lüle lüle saçlı bir torunum var ,bu da her şeye değiyor.

Kızım şu anda uyuyor ona bakıyorum ne kadar da büyüdü .Daha dün gibi ilk bisiklete binişi 3 yaşında iki tekerlekli bisiklete bindi öyle inatçıydıki yedek tekerleklerini taktıramadık ,20 dak. dadefalarca düştü dizleri kanadı, ağzı burnu toprak doldu, kızdı bisikleti tekmeledi ,üç basamaklı bir set vardır bizim orda oraya çıkarttı aşağıya attı, indi, yine aldı yine bindi ama öğrendi bütün site balkonlardan onu seyretmiştik.bu olay halen daha anlatılır çok inatçıydı .inat olacağı daha doğmadan anlamıştıkta 7 aylık ken doğmaya kalktı zor zaptettim içimde onu ,ve 7 aylıkken de yürüdü daha yaşıtları kıçının üstünde oturamazken o yürüdü çok da nazar değerdi ,özellikle benim değiyor insanın en sevdiğinin değermiş ya.

Okul hayatında hep başarılı oldu yavrum hep bana o gururu yaşattı,çok çabuk serpildi hep güzeldi ,hep akıllıydı. Hiç unutmam daha ilk okula başladığı havta bana koşarak gelmiş Anne ben çıkacakmışım nereye çıkacazz diye sormuştu ne dedim .4 sınıftan bir çocuk seni beyendim kimse kapmadan biz çıkıcaz senle demiş,ne kadar gülmüştük kızım da saf saf yüzüme bakıyordu ,öyle işte etrafı hiç boş kalmadı ben gerekmedikçe müdahale etmedim kendi kararlarını kendisi verdi
,doğrularıyla yanlışlarıyla büyüdü .

Yarın sınavın var.Ben belki zaman zaman üstüne fazla varmış seni zorlamış olabilirim ama geçen yılki yıkımını gördüğüm ve bazen senin fazla rahat davrandığını düşündüğüm için biraz sıkı tutmak istedim seni kırdıysam özür dilerim yavrum .ALLAH ımdan tek dilegim sınav ında başarılı ol ,her şey ğönlünce olsun herşeyin hayırlısı çıksın karşına istediğin bölümü kazan nerde yaşamak istiyorsan oraya git.ben gücümün yettiğince her daim arkandayım .SENİ ÇOKKKK SEVİYORUM BENİM PAMUK ŞEKERİM .

NOT...SANA İNANIYOR VE GÜVENİYORUM SEN HERŞEYİ BAŞARIRSIN .

2 yorum:

  1. Arkadaşım ben de senin o güzeller güzeli kızına ve sınava girecek hak eden herkese başarılar diliyorum.Rabbim gönlüne göre versin inşallah.
    Sonucu gelince de umarım çok sevinirsiniz....

    YanıtlaSil
  2. Neşe ciğim iyi dileklerin için çok sağol.ALLAH bütün çocukların yardımcısı olsun .bir sınavı atlattık bakalım haftaya ne olacak ,ben nekadar dayanırım bilmiyorum ondan daha fazla stresliyim. bu havta her yerim ağrıyor ,sanırım çok kastım kendimi .görüşürüz canım ,öptüm..

    YanıtlaSil