15 Haziran 2010 Salı

Yasemin in yol ayrımı

O günden sonra yasemin hiç bir şeye ağlamadı ve aldırmadı ,hayattan hiç beklentisi olmadı umutta beslemedi.cengizi uzaktan izledi eşininde haberi olmuştu bu olanlardan gelip geçerken çok kötü bakıyor söyleniyordu.yeğeni yaşına girmiş ablası daha rahatlamış ona fazla ihtiyacı kalmamıştı.iş aramak istedini söyledi birkaç işe baktılar,tezgahtarlık yaptı ama yorucu ve parası azdı.bir ilanda otobüs hostesi arandını okudu başvurdu uzak yol için gelebilirmisin dediler tamam dedi parası boldu işin.Ablası pek rıza göstermedi başına çok iş gelir böyle işler zordur dedi ama yasemin neyim var kaybedecek daha ne gelecek başıma dedi ve yeni işine başladı.


Birkaç ay işi gayet yolunda gitti doğuya sefer yapılıyordu,çeşit çeşit insanlar oluyor kimi kibar kimi huysuzdu sarkanlarda oluyordu alanen teklif de edenler,şöförlerde bazen farklı oluyordu.Ortaklardan biri olan faruk bey arada bir şöför olmadığında sefere çıkıyor ona daha iyi davranıyor uzun uzun sohbetler ediyorlardı.faruk bey evli yetişkin çocukları vardı bir kızı yaseminle neredeyse yaşıttı,Baba şevkatini onda bulmuştu yaşına göre gayette dinçti bir keresinde sormuştu beni yaşlımı buluyorsun diye ,alıcı gözle bakmış hiçte yaşlı dğildi.

Ablasına gittiğinde birkaç kere cengiz konuşmak istedi ,birkere buluştular ona sımsıkı sarıldı hiç unutamadını gizlice görüşebilme imkanı olup olmadını sordu yasemin cevap vermedi.Yola çıktığında faruk bey şirkete ortak oldunu ondan ne isterse yapabileceğini,paranın sorun olmadını yeterki sevgilisi olmasını söyledi.

Yasemin olur dedi ama bir şartım var,Kızımı bulursan ve bana getirirsen tamam .Faruk beyin çevresi geniştri nerde yaşadını ve adını bilince gerisi kolaydı.bir gün tamam dedi buldum eski kocanla konuşmaya gidiyorum gel dedi.

Yola koyuldular faruk beyin kendi arabasıyla .onun bu kadar varlıklı oldunu düşünmemişti ,bu lüks hoşuna gitmişti.Kasabaya girdiklerinde etrafı hatırladı 3 yıldan daha fazla olmuştu kızı nasıl büyümüştür yol boyunca bunları konuştu beni hatırlarmı, ben hatırlarmıyım evlerini buldu ,kapıya vardı çaldı zili.

Başında arkadan eşarp sarılı bir kadın açtı sarışın ve biraz kiloluydu ,gözlerini kıstı baktı kimsiniz dedi,ve yasemini görünce tanıdı.yasemin senmisin,ne işin var burada

Hacer seninle bir işim yok kızımı görmeye geldim onu istiyorum .Hacer- bu benim yapacağım bişey degil beni anası sanıyor ,bu sene sonunda okula başlayacak ona nasıl deriz hem git bunu receple konuş ben bişey diyemem dedi,

Recep çağırıldı çok kızmış yaseminin üstüne yürümeye çalıştı ama faruk bey kolunu oyle bir kavramıştıki kımıldayamadı kulağına bir şeyler şöyledi bir kenara çekti konuştular.kızını

Kızını gördü uzamış ve güzelleşmişti oda esmerdi ama güzel esmerlerden yasemin kızıyla gurur duydu ama annesi oldunu söylemedi abla dediler uzaklardan gelen bir abla ,resim çekildiler arada bir görmek ve senede bir kere götürmek üzere anlaştılar,ileride yaşı biraz daha büyüyünce anlatacaktı şehre döndüler mutluydu kızını görmüştü

Faruk bey sana ev tutacağım ve orada eşim olacaksın dediişede çıkmayacaksın artık.yani metresin mi dedi hayır eşim ama resmi nikah kıyamam benim 26 senelik eşim ona bunu yapamam seni anlatacağım ona kabul etmek zorunda etmezsede kendi bilir seni seviyorum ,seninle yaşamak istiyorum.....

Ev tutuldu ablası hiç hoş karşılamadı ama karışmadıda ,lüks bir semtte ve iki katlı bahçeli bir ev,dayandı döşendi.

Yasemin faruk beyle evlenmeden bir işim var diye düşündü ,aklında ruhunda ve kalbindeki kişi,cengizi çağırdı bir otel odasında buluştular .Sabah ilk ışıklar yanıncaya kadar birlikte oldular ruhunu doyurdu bedenini tüketti kalbinden çıkmamak üzere derinlere gömdü sanki ilk kez birlikte olacak biriydi bunu sevgilisiyle olsun istemişti,kendince öyleydi,o bakireydi ve sevdigiyle olmuştu....

Evine yerleşti faruk beyde haftanın beş günü geliyordu hafta sonları ailesinin yanında geçiriyordu,rahatı yerindeydi bankada parası ,haftada bir gelen temizlikçisi giymediği kıyafetleri,ama istediği bu muydu canı sıkılıyordu,bunalmaya başlamıştı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder